rudegirl -

Tisdag

Hey blogg.

Föreläsning 08-10 imorse. Var svårast ever att komma upp ur sängen. Kunde inte sova så tidigt som jag hade behövt igår. Somnade väl runt 00. Som sagt är nätterna och kvällarna ren ångest bara. Jag försöker att inte lägga vikt på det, så egentligen ska jag inte prata för mycket om det. Men attans vad det tär på en när en sån skön sak som att sova förvandlas till en källa till rädsla och ångest. 

Det var i alla fall en lättförståelig föreläsning och det är jag glad för. Började precis känna att det blir lite för mycket så då är det ju skönt när det inte läggs på ännu mer svåra grejer. 

Tillbaka till optimismen så är det asfint väder! Var ute på promenad igår innan jag åkte till Magnus och Eva och jag tänker försöka komma ut på en till idag. Ska städa på studion senare men fram tills dess och efter det så har jag faktiskt ingenting att göra. Plugg och promenad e väl lagomt att göra dårårårårår



Jag vs ekonomistyrningen



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0