rudegirl -

Vardag

Hey blogg. 

Har kommit efter en del med bloggandet känner jag. Men jajaaa. 

Igår var jag först på föreläsning sen var jag hemma och pluggande nån timme till. Känner hur saker och ting börjar dra ihop sig. Lite stress och press sådär. Mycket nya saker kvar att lära sig. Kommer liksom nya saker varje vecka fram till föreläsningen. Man känner aldrig riktigt att man är i fas. 
Sen tog jag i alla fall cykeln ner på stan och träffade Michelle. Shoppade lite, åt lite kebab osv osv. Fick med mig hem en ny väska då jag i helgen totalförstörde min andra väska :( men den jag fick med mig hem kändes mycket finare och fräschare så det kanske var dags ändå. 

Idag ska jag plugga järnet fram tills kl 16 då det först är bendy pole, vanlig poledance och sen städning efter det. Känner mig inte jättepepp och är fortfarande(!) mörbultad efter i lördags haha. Men vad gör man. Är bara att härda! 



Nya väskan, med en inte så matchande outfit till. Bjur på de. 
Unnade mig själv lite bad igår också. Brukar aldrig lyckas ligga i badet nå länge men igår blev det en hel timme! Behövdes väl då. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0