rudegirl -

Vinterköp

Jättevarm skön väst. 
Jacka som var mycket varmare än vad jag trodde! Brukar inte vara så varma när man köper dom på typ H&M utan dom brukar mest bara se bra ut. Så denna kommer jag kunna använda i vinter också tillsammans med denna nedanför!...
Jätteskön fleece tröja/jacka. Sitter tajt på kroppen och är superskön. Denna under jackan i vinter kommer bli superbra! 

Allt från H&M. Jag trodde faktiskt när jag köpte grejerna att jag skulle få lämna tillbaka åtminstone jackan för dom brukar inte ha nå bra passform när dom kommer fråna billiga H&M liksom. Men dom satt jättebra allihopa! Det gjorde min vecka helt klart. 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0