rudegirl -

<3

Nuu nii läsare! 

Idag är det äntligen polecamp! Börjar om en och en halvtimme så nu är jag bara hemma och preppar för fullt innan jag ska åka. Ska även förbi och köpa lite grejer man kan äta under dagen. Kommer ändå hålla på till 17. Jag känner mig pigg i kroppen - förutom träningsvärk som hållt i sig från torsdagen(!!!). Jag förstår inte det där riktigt, har jag träningsvärk då håller den i sig i MÅNGA dagar. Nån annan som varit med om detta fenomen? I vilket fall så ska den tränas bort idag! Vad jag förstår så kommer det vara en blandning mellan vanlig poledance och även lite acro! Så det ser jag fram emot. Har totalfastnat för acropassen haha. 
Hörs efter passet <3 




Throwback till när jag satte shouldermount. Ett trick som INTE satte sig på en gång vill jag lova. Ont i axeln! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0