rudegirl -

Acro

Hey blogg! 

Idag var det acrolektion som gällde! Det är såå himla roligt asså. Vissa saker gick jättebra, andra behöver mer träning haha. Jag har i alla fall tröttat ut armarna helt och kroppen känns i övrigt helt mörbultad också. Nu ligger jag och myser med min Gris och senare ikväll så ska jag träffa Alv och dricka mojito och ha helkväll! Han är ju hemma till lördag från programmet så då får man passa på. Vet dock ej riktigt hur lång tid det tar för han att komma hem... Man ska själv lyckas hålla sig vaken också haha



Så kan man stå
Vi har fått nya jättestora speglar i studion också, det gillas!
Denna övning gick inte så jävla bra haha... Men fan va snygg den kommer va när vi väl sätter den! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0