rudegirl -

Dagens Pole

Idag var det Onsdag och det innebär ny termin av poledance! 
Vad fort tiden går, det känns som att det var nyss jag började nivå 2 där. Och nu är det plötsligt dags för nivå 7 och sen finns bara nivå 8 kvar. Sen är det Pole Advanced som gäller! Är så himla taggad på denna sport. Det är helt sjukt. Jag brukar inte fastna för saker så länge men detta är ju liksom det bästa jag gjort i mitt liv. 
 
Det gick i alla fall bra idag trots att vi levlat upp i gruppen. Jag tänkte att från och med nu kommer allting vara omöjligt typ, men det gick faktiskt bra. 
 
Här är video på nått som kallas för Superman Slide och den gör otroligt skitont mellan låren och man måste spänna precis hela kroppen för att lyckas. Men den ser ju frän ut tycker jag! :)
 
 
 
 
 
 
Nu är jag i alla fall hemma igen från träningen och har duschat och ätit massa mat. Ska väl se nå tv nu osv innan det är läggdags. Imorgon har jag föreläsningar från 10-15 så det är lång jobbig dag. Jag har verkligen blivit kär i att sitta hemma och plugga. Skulle ha gått distans istället haha. Menmen, det blir säkert roligt. Skönt att det ej va så tidigt i alla fallllllll. 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0