rudegirl -

Första dagen i skolan

Hej blogg!
 
 
Det blev inte mycket mer till bloggande igår så får väl ta det idag då.
Nu sitter jag och äter frukost och ska åka iväg på första föreläsningen i Ekonomistyrning och Redovisning! Ska bli så himla kul. Igår var det ju mest bara upprop och typ namnlekar och lite sånt smått och gott. Nu kör äntligen allvaret igång! Även om det är nollning i två veckor framöver haha. Jag missade faktiskt en nollningsaktivitet som var igårkväll. Jag och Alven var ute till stångtjärn och åt glass och matade änder. Lärda han även lite poledance på massa stänger som vi hittade haha. Han var asduktig?! Jag är faktiskt impad!
 
Nej men igår var faktiskt väldigt kul. Hade som sagt lite ångest över att skolan skulle köra igång men nu är jag faktiskt bara pepp igen! Det är himla skönt. 
 
 
 
 Vi matade världens tamaste and! den tyckte om oss :D
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0