rudegirl -

Fredag

Musik dääär

Och plugg hääär


Så får denna pluggmorgon starta! Är så himla dålig på att plugga när jag är stressad, men man lär ju försöka ändå. Tycker det är som skönast att plugga på helgen. Speciellt söndagar är ju faktiskt helt perfekt pluggdag, så förhoppningsvis ska stressen ha lagt sig om jag känner att jag fått lite mer kläm på saker efter helgen. Men alltså det är sjuuukt hur högt tempo det är. Denna kurs, och dom där feta böckerna som ligger framför mig, ska jag ha tenta på den 6 November. Bara en månad kvar typ! Därav stressen. Men det är väl som det ska vara på högskolan antar jag. Känns i alla fall skönt att inte plugga på gymnasiet där jag istället tyckte att tempot var alldeles för långsamt. 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0