rudegirl -

Happy Hour

Hey blogg. 

Jahapp blev väl happy hour igår på kopparhatten med Alv, Michelle och lite annat smått och gott folk! Drack väl massa Mojito som vanligt, men även lite öl och rom/cola. Käkade även jättegod hamburgare! Det känns faktiskt verkligen som att man drar ut på sommaren liiite till när man sätter sig på uteservering trots att det inte är så varmt längre. Dom flesta uteserveringarna har ju såna där värmelampor så jag tycker faktiskt man kan sitta ute lite till innan man börjar isolera sig inomhus! :) 

Men sen får man ju ta huvudvärken dagen efter haha. Men meen. Ikväll blir det ingen alkohol för imorgon ska jag på polecamp! :) börjar 13 och slutar 17 så det blir ett ordentligt träningspass. Ska bli jätteroligt verkligen! Hoppas bara jag får sova bra inatt. Sebastian är inte hemma den här helgen utan kommer hem på måndag och det blir ju lite sådär med sömnen när jag sover själv. Men jaja. Gick ju bra inatt så! 



Goa grejjoorr
Babe <3
Nå pojkz



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0