rudegirl -

Jahajajaja

Hej blogg! 

Idag hade jag tänkt att faktiskt styra upp livet lite efter två veckor av rent lajbans. Först och främst tänker jag ha bakisdag, trots jag ej va full igår och ej är bakis idag haha. Sen ska jag städa, plugga på kapitlena inför nästa veckas föreläsningar, laga massa matlådor och bara komma på banan igen. Utväxten ska färgas också. Lite mysdag sådär. Ska väl även till poledancestudion en sväng och städa. Ja ni hör ju, mycket att göra trots allt haha ;) 

Igårkväll drog jag och Seb på lajbans hemma hos Johanna på järnet. Spelade massa spel, drack massa öl och hade det allmänt trevligt. Blev en liten krogvända också men drog hem vid halv ett och sov. Ska ju vända tillbaka dygnet osv. 




Jag och min kompis ölen igår



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0