rudegirl -

Kvällsmat

Nånting jag alltid tänker på är att jag skulle vilja äta mer vegetariskt än vad jag gör. Tanken slår mig alltid, men sen när man står i affären så köper man ändå bara "det gamla vanliga". Men idag gjorde jag det som egentligen brukar klassas som misstag - gick till affären utan inköpslista och utan nån som helst plan på vad jag skulle handla. Det brukar sluta i katastrof och antingen har man hälften av ingredienserna man behövde eller så har man bara med sig skit hem som ej kan kombineras ihop till en maträtt alls överhuvudtaget. 

But not today! Idag tog jag chansen och så köpte jag mig vegansk "köttfärs" och ingredienser till! Så nu står vi här och lagar mat för fullt och hoppas hoppas hoppas att det är så pass gott att jag nästa gång vill köpa vegetarisk köttfärs igen! 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0