rudegirl -

Måndag har jag hört

Hey blogg.

Gick och la mig ganska tidigt, vaknade ganska tidigt. Så himla skönt. Nu har jag massa tid att både plugga och rensa lägenheten på skit. Det är så himla bra att varva saker med pluggandet tycker jag. Jag gör typ alltid så att jag pluggar i tio minuter sen går jag och gör nånting annat i tio minuter så att det jag nyss läst sätter sig ordentligt innan jag går vidare. Det funkar klockrent att göra så för mig för att sakerna riktigt ska gå in i huvudet. Fick dock lite ångest när jag slog upp boken imorse för nu ska vi börja jobba med resultatplanering och det verkar ju sådär lagomt krångligt. Men ja, allt verkar väl krångligt tills man har lärt sig det. Så det är bara att fortsätta läsa och förstå i bästa mån. Tacka fan vi har föreläsningar säger jag bara! Annars hade jag nog varit helt lost haha. 

Annars då? Ska väl fortsätta titta på "Spring!" På tvn. Ni har väl inte missat det programmet? Ni minns säkert "på rymmen" som gick på tvn för längesen med hjalle och heavy? Well detta är en remake på det, och min kompis alven är med och springer! Så nu måste man ju kolla haha. Det går på livestream typ i princip hela dagen så har man inget bättre för sig så kan man följa dom hela dagen. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0