rudegirl -

Norge

Hey blogg. 

Jahapp, då sitter jag här och äter frukost (visst har jag fin mugg? :D) och ska faktiskt ut på världens äventyr idag.
Jag och Alv ska åka till Norge och kommer hem på måndag! 
Haha det är såå stört. Mest spontana resan jag någonsin har gjort. Vi bestämde det igår vid typ 00.00 och nu är jag uppe med tuppen och ska packa ihop lite prylar lite fort och sen bär det faktiskt iväg på en gång! 
Kan inte lova någon update tyvärr. Vet ej vad det kostar att surfa i Norge? Vi får se helt enkelt. Vi ska i alla fall till nått fint litet ställe vid nån flod och bara vara. Kommer ta en hel drös med bilder!

Wish me luck haha






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0