rudegirl -

Oh well

Ja hej blogg. 

Nu är jag hemma igen från dagens alla bravader. Föreläsning, promenad med mammas hundar och hämtat ut paket på willys me massa Mary Kay grejer!

Världens konstigaste grej hände på föreläsningen som aldrig har hänt förr. Jag kunde verkligen inte sitta still! Det kröp i hela min kropp. Det kittlades liksom i alla mina muskler. Satt och skruvade mig på stolen och funderade allvarligt på att gå därifrån och typ... Ja inte vet jag, springa hela vägen till Falun? Nån som varit med om detta fenomen? Det verkligen fysisk kittlades i alla mina muskler så mycket så jag fick sitta och massera mig själv i bästa möjligt mån på armarna och axlarna. Kändes som restless legs fast i hela kroppen. Störigt att det ska hända när man sitter på föreläsning! :( 


Jajaaa. Bebismys nu. 
Så himla fint i skogen vid mamma. Har börjat se väldigt höstigt ut också, I like!


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0