rudegirl -

Onsdag

Hey blogg. 


Är visst kväller igen. Dagarna flyger förbi här. Idag har jag lekt med Alv. Varit och skejtat i parken i stan, ätit massa mat, kollat på dumma grejer på youtube osv osv. 


Imorgon är det heldag med föreläsningar från 10-16. Såå länge! Haha. Jag hatar att behöva vara där så länge. Men det är bara att köra! Vill man  bli ekonom så vill man. Jag har bara lite tvångstankar när det gäller att vara låst på en plats så länge. Vara närvarande och uppmärksam så länge i ett klassrum, inte kunna äta precis när man vill, bära runt på en tung väska full i böcker så länge osv osv. Men det är väl egentligen bara i-landsproblem. Kommer säkerligen gå skitbra! Precis som alla andra gånger! 


Sen på kvällen så blir det i alla fall bio! Ska se Sinister 2. Såg ju den nyss med Michelle haha men jag vill se den igen. Så himla läskig! Blir Alv och jag denna gång som går och kikar. Kommer bli precis exakt lika rädd som när jag och Michelle såg den. Skräckblandad förtjusning helt klart. 




Är btw så himla glad att jag färgade mitt hår mörkt igen. Trivs helt klart bättre i det! Så mycket enklare att va snygg haha. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0