rudegirl -

Onsdag

Heyyy blogg. 

Gick upp 10. Känns bra att sova ut. Idag är jag ledig och det var fan skönt det, för imorgon har jag en heldag med föreläsningar som väntar. Börjar klockan 10 och håller på till halv fem. Har lite panik igen inför kalkyleringen, verkar ännu krångligare än vad jag trodde resultatplanering var haha. Men jag ska ej ta ut något i förskott. 

Sitter i soffan med frukost och streamar spring igen nu i alla fall haha. Senare idag är det poledance! Ser fram emot som fan. Och vet ni på söndag är det faltiskt polecamp hela söndagen med en tjej som tävlat SM och sånt. Kommer bli stört kul! Jag hoppas jag kommer kunna ta jättemånga bilder både idag och på söndag. Har blivit lite väl lite polebilder senaste två veckorna. Men missade ju en lektion och en acrolektion var inställd så det har inte blivit så mycket träning tyvärr.



Var på bio igårkväll med Michelle och såg på Sinister 2. Alltså både ettan och tvåan är läskigaste skräckfilmerna jag har sett. Wäääh!




 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0