rudegirl -

Polecamp

Hey blogg!
 
Förlåt att inlägget från polecampen tog så lång tid att få upp. Men det beror faktiskt på att jag har tagit tag i att kunna lägga upp videor på bloggen! Så nere i inlägget finns videor på det som vi gjorde i söndags. Bra va?
 
 
 
Denna första video är en rolig kombo där man går från nå sorts handstående och upp till Superman. Inte så jättekomplicerat egentligen men väldigt roligt! Första gången jag dessa alla dessa grejer i videorna så ha lite överseende med att det inte ser så smidigt ut än ;) 
 
 
Detta är min favoritkombo jag nånsin gjort hittills! Alltså huur rolig ser den inte ut att vara?! Men som sagt denna är också ny för mig men efter lite träning så ska nog allt sitta lite smidigare också. 
 
 
Detta är en av mina favvosnurrar och i Söndags lärde jag mig också hur man kan få till en riktigt explosiv snurr som man sen kan börja klättra ifrån, riktigt roligt! 
 
 
KOMMENTERA om filmklippen inte fungerar så får jag jobba på't! puuuuussss

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0