rudegirl -

Projekt

Godkvällerrr. 

Jag gjorde misstaget att ta mig en kopp kaffe för ett tag sen. Så nu är jag helt rastlös. Jag har just av den anledningen dragit ner på min kaffekonsumtion och har som regel att bara få dricka det på morgonen. Men nu gjorde jag ett undantag och resultatet är att jag nu ska städa ur hyllan i sovrummet. Jag har så otroligt mycket skit, och saker som jag ej använder. Har kvar saker från flera flera år tillbaka. Jag har så himla svårt att slänga saker! Det är en riktig förbannelse för trots att vi har en så stor lägenhet med så mycket förvaringsutrymmen så har vi ändå ingen plats alls för nånting. Så ja, nu när vardagrummet har blivit fixat osv så har jag känt ett tag att projektet slänga-massa-skit ska få ta sin början. Så jag börjar helt enkelt med denna hylla. 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0