rudegirl -

snabbinlägg

Heyyyy blogg.
 
Kom upp imorse trots allt och gick på föreläsningen. Nu har jag varit hemma efter det och städat en massa. Såg ut som skit här hemma. Har haft alldeles för kul senaste veckorna för att ha orkat bry mig i städningen.
Nu ska jag äta lite granna sen bege mig iväg till stan en sväng med Michelle. Behöver lite nytt smink å grejer. Sen är det en till föreläsning klockan 15. Himla långt hål. Men det ska bli kul!
Är nollningsaktiviteter efteråt men jag vet inte om jag ska gå.. Har ju poledance idag. Vill ej svika min poledance! 
Får se hur det blir.
 
Senare ikväll ska i alla fall jag och Alven på Alienspaning! Mer om det senare.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0