rudegirl -

Tisdag

Tisdag nuudå. Allvaret är igång. Två föreläsningar idag, en var på förmiddagen och nu är jag hemma och mellanlandar och äter lunch och kl 13 är nästa föreläsning. Är inte jättepepp på den för det är i kursen Organisation- och marknadsföring och just nu håller vi på med marknadsföringsbiten. Inte riktigt min favoritdel i kursen. Men om nån vecka börjar organisationsdelen då blir jag gladare <3 

Har otroligt jävla ont runt mina axlar och i armarna sen i söndags. Vanligtvis är det skönt med träningsvärk men detta känns faktiskt lite väl. Men det är väl ett bra tecken det också - men det var faktiskt svårt att sova inatt till och med för det gjorde för ont. Och imorgon är det träning igen haha. Ååååh. 

Aja, kommer inte hända nått mer spännande idag skulle jag tro. Föreläsningar och ännu mer plugg. Kanske lite mys med kattn. Hörs väl imorgon kanskee. 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0