rudegirl -

Tisdag

Heyy blogg.

Har precis kommit hem från en föreläsning. Såå himla bra gick det. Blev så himla lycklig när jag kom dit och det inte alls var så svårt som jag trodde igår haha. Resultatplanering - check! Måste sluta ha sån panik i förskott. Imorgon är det kalkylering som gäller.

Nu ska jag plugga lite, fortsätta städa och rensa i lägenheten och såklart streama spring under tiden! Ni har väl inte missat detta fantastiska program? Just idag är det extra kul också med riktigt klockrent uppdrag. In och kolla tv4play.se/spring! 

Det blev btw TVÅ fulla bilar till tippen igår med grejer både från lägenheten och förrådet. Fem flyttlådor fattigare är förrådet nu och fick dessutom iväg en gammal sängram som har stått där förevigt. Känslan av att bli av med grejer är obeskrivlig alltså! Sååå skönt. 



Fick med mig en massa böcker upp från förrådet också som helt klart inte ska ligga i ett förråd och ruttna utan såklart läsas om! 
Min station idag. 



 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0