rudegirl -

Torsdag

Hey blogg. 

Åkte till skolan vid 09.30, åkte hem vid 15 och sen 16.30 så hade jag akrobatikpass och städning efteråt. Minst sagt fullspäckad dag och nu är jag trött as fuck. Ekonomistyrningen var jättesvår idag så imorgon ska jag försöka plugga minst nån timme på det vi gjorde idag, sen ska jag och Alv till källslätten igen till fåren och kossorna! Måste passa på - det är sista veckan dom är där nu. Och det är så himla fin natur ju. Det behövs lite natur i livet som kontrast till resten av stressen man håller på med liksom :) 

Men jag ska ej klaga på stress, jag älskar min livssituation just nu! Fokuserar HELT på mitt eget och på att bara må bra. Jag tar inte hänsyn till vad andra vill att jag ska vara eller göra och totalkör mitt eget race. Typ första gången någonsin? Mitt liv har i sån himla stor utsträckning handlat om att vara andra till lags eller agera som någon sorts projektledare över deras liv och problem. Jämt! Men not anymore, åtminstone inte just nu. Just nu är jag introvert som fan och livet just nu handlar rent och skärt om MIG. Mitt plugg, min poledance, vänner som får mig att må bra, god mat och framförallt bra upplevelser. Och ingen kan ta det ifrån mig just nu. Nu gäller 100% ärlighet mot alla. Många kan nog få höra en del NEJ från mig nu haha. Jag tror det är nyttigt. 




Btw så tar jag långhelg nu. Har inga föreläsningar förrän tisdag nästa vecka. Så skönt! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0