rudegirl -

Uhuhuh

En föreläsning och tre A4n senare så är jag hemma igen och ska kolla igenom dom sidorna som vi gick igenom idag. 
Jag är lite ångestladdad inför imorgon för då ska jag gå upp så himla himla tidigt. Då börjar första föreläsningen klockan 8 så jag ska gå upp halv sju :s men det ska väl gå bra såklart, men det känns jobbigt när det var så längesen jag gick upp så tidigt sist. Sen är det världens glapp mellan 10-15 då nästa föreläsning börjar. Menmen! 



Haha hääär satt jag 
Sitter här och bekämpar hungern med grönsaksjuice också. Det är lite drygt för jag är så allergisk mot äpple och morot så jag får alltid allergisk reaktion av mina juicer. Som tur är varar det inte så länge. Kroppen får ju skärpa sig liksom. Fan inte okej att vara allergisk mot så nyttiga saker. 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0