rudegirl -

Yesterday

Jaahejhej. 

Blev väl lite lajbans igår hemma hos Johanna. Va rätt så mycket folk där. Vi gick hela vägen från Norslund och dit, och halvvägs upptäcker jag att jag glömt mina kort hemma... Så hade inget leg med mig. Så det blev inge krog för mig och Seb utan vi drog och köpte kebab och sen tog vi taxi hem när dom andra skulle dit. Men de va kul så länge det varade! Började så pass tidigt också så när vi kom hem och jag upptäckte att klockan bara va 12 så fick jag väl smärre chock haha. Men det känns ju bra. Är inte så bakis idag heller, vilket är tur för jag ska ju faktiskt iväg och städa på studion senare idag så det underlättar ju en del. 




Hade nya korsetten igår. Fett mums. Nu ska jag gå upp och äta upp resten av kebaben från igår och glo nå tv. 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0