rudegirl -

2016

Hey blogg


Nyår igår! Åt god mat och drack gött inne i stan med bra folk. Slutade kvällen vid 2 och tog taxi hem. Är ej bakis idag, väldigt skönt för då finns utrymme att plugga till nästa tenta, haha. Dom jävla tentorna tar aldrig slut. 
Hade en massa fyrverkerier att smälla också så det gick vi ut och gjorde vid tolvslaget. Standard nyår liksom. 

2015 har varit så himla bra på många sätt. Jag har utvecklats i min poledance, började ekonomprogrammet vilket gjorde att jag äntligen kände att jag kom nånvart i livet, har bott på samma ställe hela året vilket har varit jätteskönt även om det inte kommer se ut så längre nu. Så har året varit dåligt på så himla många sätt också. Det har varit kämpigt och drygt med många beslut att fatta som jag helst ville slippa. Ska flytta ifrån min lägenhet vilket känns väldigt kämpigt osv. 

Man får helt enkelt hoppas att 2016 blir ett bättre år. En kämpig start på året där jag mest känner mig förtvivlad, förvirrad och ganska lost. Men jag har hopp och tro att det kommer att bli bättre snart. 


Synd att det inte syntes men jag hade värsta glittersminket igår. Så sjukt nyår wohoo. 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0