rudegirl -

Adv 1 onsdagspole

Hej blogg. 

Onsdag igår och poledance som vanligt! Nu är der ju faktiskt ny "termin" eller vad man ska säga så nu är det lite nya grejer också. På måndagar kommer jag gå en kurs som heter bendy pole, där man mest stretchar för att kunna göra split, spagat och svårare trick som kräver mer flexibilitet. Kommer passa mig perfekt! Första passet var i måndags och det kändes som att man blev riktigt ordentligt utstretchad. Det är en skön känsla! 

Däremot så blev det inte av någon acrokurs den här terminen. Det sög ju :( tänkte gå på den även den här terminen. Missade många pass förra terminen. Inte bra! Så nu funderar jag på att hoppa på nån annan ny kurs som jag inte gått än. Vi får se! 

Onsdagspole igår i alla fall. Det var ett riktigt bra pass! Det trodde jag inte att det skulle bli faktiskt för jag kom försent och kände mig stressad och alla positiva tankar var som bortblåst. Men sen kom jag ner bra i varv och blev jättepepp när jag äntligen lyckades sätta förra veckans trick, sista nivå 8 tricket, utan pass! (Alltså att nån hjälper och håller i en) samt att jag fixade första tricket på nya nivån också utan pass sådär på en gång. Det är härligt när det händer! Jag kan ju säga som så att även fast jag har en massa bilder jag lägger upp på trick jag kan så kan det vara så att det tagit mig flera veckor att sätta det, så det är ju skönt när det funkar på en gång! 




Förra veckans trick. Peacock heter den och är svår pga att den är så tung! Armarna typ dör
Också dagens trick. Den ska dock se coolare ut än så här, men det krävs mer vighet då haha. Därav bendy pole kursen! Men jag är nöjd att jag ens kunde hålla kvar mig i bara knäet. Och ens kunde nå benet med händerna! Haha



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0