rudegirl -

Hälp

Finns det nån bloggläsare där ute som är duktig på stretchning? 
Jag kämpar och kämpar och kämpar men ändå känns det som att ingenting händer på split och spagatfronten. Jag har läst att ju vigare man blir desto svårare blir det att bli ännu vigare. Men ändå, kom igen? I min spagat har jag stått och trampat halva 2015 på samma ställe. Inte riktigt nere men nästan. Har börjat äta mer magnesium och försöker verkligen vara noga både med att stretcha och att vila ordentligt emellan. Vad mer behöver jag göra? Störigt som bara den! 



Det är ju liksom lilla lilla decimetern kvar


Det gick i alla fall bra igår på poledancen! Var riktigt mysigt i nya studion i Borlänge. Dock kortare stänger än i Falun så jag föredrar ändå Faluns studio men kul med variation! Vi körde väl lite mer än en timme och sen drog vi och käkade jättegod tapas alldeles bredvid studion. Blev prat om allt mellan himmel och jord! Väldigt mysigt. 



Vår mat / fina Geraldine! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0