rudegirl -

Hejdå Blogg!

Eller ja, åtminstone hejdå den här bloggen!
 
Jag har nämligen gjort en ny.
Jag kände att jag har blivit så oengagerad i att fixa med designen på den här bloggen, eftersom att man måste pilla med HTML-koder på egen hand för att fixa minsta lilla.
Så jag har bytt bloggportal till nouw.com där det är lättare att fixa sin design osv. Kanske man håller sig mer uppdaterad. Jag menar kolla min header? asfint långt rött hår. Men det var ju lite längesen jag hade det.. men inte fan orkar jag pilla med nå HTML-koder för att fixa det haha.
Har suttit i typ nån timme nu och försökt få nya bloggen precis så som jag vill ha den. Är inte helt nöjd än men det börjar ta sin form! Och bäst av allt, på nya bloggen så försöker jag inte det minsta att förneka att hela bloggen typ handlar om poledance haha. Nu äre all in!
 
 
Ni hittar mig från och med nu på: 
 
www.nouw.com/saralindbergs
 
 
Jag har dessutom importerat alla gamla inlägg så ALLT som finns på den här bloggen finns redan på nya bloggen! Så bra att slippa låta massa inlägg gå förlorade! 
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0