rudegirl -

Onsdagspole

Hej blogg! 

Poledance igår. Orkar inte blogga efteråt haha. Så slut. 

Tog inga bilder men fick ett jättesnyggt nytt trick som jag ska försöka ta kort på idag. Ska nämligen alldeles strax bege mig till Borlänge med Geraldine som är en tjej i min poledancegrupp och så ska vi köra lite på egen hand i studion i Borlänge! Blir första gången jag åker dit. Har inte blivit av än. Ska hålla er uppdaterade med bilder osv :) 

Gjorde i alla fall en fin film igår när vi skulle försöka synka en liten kombo tillsammans. Gick ju lite sådär med att va synkade haha. Men tycker det blev helt okej fint ändå! 


Här är länken till klippet. Säg till om det ej går att se! 
https://youtu.be/0Dntb37WlBI

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0