rudegirl -

Onsdagspole

Hej blogg! 

Idag är det onsdag, ni vet vad det betyder? :D Poledance! 
Har faktiskt gått på två pass den här veckan. Körde järnet i måndags och har fortfarande träningsvärk och ont idag så jag trodde dagens pole skulle bli väldigt dryg och svår bara. Men det gick faktiskt riktigt bra! Idag var sista gången på nivå 8 och sista gången på alla nivåer kör man alltid igenom alla tricken på den nivån så dom lektionerna är alltid roliga :) 

Övrigt då? Jodå jag överlever. Har mycket i skolan denna månad så jag distraherar mig med det. Nån gång löser sig allt. 



Birdsnest heter denna. Svår för man sitter bara i knäet. Tungt. 
Twisted Ballerina heter denna. Gör ont som fan men är annars ganska snygg! Man ska vara lite vigare bara. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0