rudegirl -

Söndagsgöror

Hej blogg. 

Livet fortsätter försöka take me down. Denna gång så har bilen gått sönder. Nånting med oljekylaren eller nått sånt. Men alltså tror livet får försöka lite hårdare än så för att krossa mig. Det är ganska lättfixat problem och jag har turen att känna folk som kan fixa det åt mig!
Så ja, idag har jag, med hjälp, bogserat bort bilen från Ica Maxis parkering där den gick sönder haha. Sen har jag lämnat in en uppgift också som jag gjorde klar idag. Nu värmer jag mig under en filt i soffan och tittar på bra dokumentärer och ska väl fortsätta med det! 

Är det någonting jag har tröttnat på så är det negativa personer. Som låter sig slås ner av allt som händer. Jag har själv varit sån tidigare i livet. Så en liten tacksamhetslista på detta: 

- det var inget stort dyrt fel på bilen. Liten sak bara. 
- jag har en bil överhuvudtaget, det har inte alla turen att ha! 
- den gick sönder när jag inte direkt behövde den. Tacksam att det inte var typ påvägen till en tenta eller nått annat viktigt! 
- det var faktiskt lite kul att sitta i en bil som bogseras. Ba bromsa och styra haha. Det var ett äventyr! 


Tur man har fin bil. Värd att lägga pengar på att fixa <3 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0