rudegirl -

Tisdag

Hej blogg. 

Bilen fixad och ombesiktad utan anmärkning. Fina fina bilen! Så glad. Har även lämnat in en till uppgift idag i skolan och fick godkänt på den direkt. Sen har jag börjat på en till uppgift idag som ska va inne om två veckor. Nya kursen skulle ha börjat idag men lärarn va sjuk så då hann jag med att göra det istället. 

Imorgon är det poledance igen <3 så himla dålig på att uppdatera emellan polepassen haha. Men har ju liksom ingenting att skriva annars. Det är ju bara poledance och skola som gäller nu för tiden typ. Men med tanke på att min blogg alltid sett ut så, alltid bara handlat om mig, så kanske det ska fortsätta vara så. Ni läser väl av en anledning? ;) ni har växt i antal till och med. 



Längesen ni fick en selfie kanske. Blir int så många såna nu för tiden när löshåret kukat ur så det är omöjligt att försöka göra nå snyggt hår. Menmen, denna tog jag i brist på annat i bilen på väg ner till Gävle för nån dag sen! Var precis lika sur som jag ser ut. Anledningen? Negativa människor. Japp. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0