rudegirl -

Vintersportarn

Ett (för mig) ovanligt inköp: 

Skridskor! 



Japp, haha. Fick presentkort av en fin vän på stadium. Tänkte först köpa nya skor eller kläder. Men sen drabbades jag av panik över hur mycket kläder och skor jag redan har som knappt används. Så jag kom på iden att skridskor kan va najs! 
Teståkte dom samma dag senare på kvällen och jävlar vad ont i fötterna jag fick. Helt sjukt! Åkte typ bara i fem minuter sen gav jag upp. Gjorde så himla ont! Men jag antar att det är så i början och att jag är ovan och måste åka in skridskorna lite. Kanske stoppa i nån mjuk och härlig sula haha. Men det var i alla fall sjukt kul! Jag var jätte ringrostig och sämst men det är väl bara att börja träna då. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0